niedziela, 2 listopada 2014

13. Moje zdobycze z Tour de Pologne cz. 1


Dzisiaj chciałam wam pokazać autogrfy który udało mi się zdobyć osobiście na tegorocznym Tour de Pologne. Miałam okazje byc w tym roku na dwóch Etapach. Etapie V Zakopane - Strebskie Pleso oraz etapie VI Bukowina Terma  - Bukowina . Przepraszam was że dopiero teraz dodaje te zdobycze.

Autografy zbierał na starcie V etapu  w Zakopanem .


1. Tomasz Zimoch - znany polski komentator sportowy, od wielu lat komentuje wydarzenia sportowe w Polskim Radiu.









2. Czesław Lang - Były świetny kolarz szosowy. Organizator Tour de Pologne.



W następnej notce dodam zdjęcia autografów kolarzy które zdobyłam podczas Tour De Pologne:)

Chce was bardzo przeprosić że nic nie dodawałam , ale od października chodzę na studia  i mam teraz trochę mniej czasu. Będę się od teraz starała co weekend dodawać jakiś  post :)












2 komentarze: